Bebeğim 4 5 gündür kaka yapmıyordu. Gazını da öyle aman aman değil ama az ve zorlanarak yapıyordu. Bugün inanılmaz kokmaya başlamıştı gazı. Biraz önce kakasını yaptı ama katı yaptı. Sadece anne sütü alıyor. Fotoğraf eklemeye çalıştım ama yapamadım. Nolur bilen biri var mı yada durumu yaşayan ne yapayım