Mom104 Kızlar anneme alacağım bel fıtığı olduğu için ağda yaparken çok zorlanıyor boncuk ağda reklamlar da görülen gibi acısız ve zahmetsiz mi kullanan ve memnun kalanlar hangi markayı kullandıklarını yazabilir mi?
Seydakuzey Mom104 Sir ağda kalıp ağdayla aynı görevi görüyor sadece farkı boncuk olması 😁 Acısız olması yalan bir kere öle bi ağda yok çünkü bütün ağdalar kılı tüyü kökünden aldığı için Acımaması imkansız spatula ile sürülüp el ile cekiliyor
Monaroka Ben hiç beğenmedim. Reklamda kaymak gibi sürüyorlar o kıvamı yakalayamıyoruz ki. Her yere yapışıyor
Cas limonlukarpuzzz nasıl yapıyorsunuz bende aldm ama bacağıma daha sürdüğüm an kabul gibi oluyor sonra öyle gösterdikleri gibi çekilmiyor tırnağimla kazidim.resmen muhtemelen bn beceremedim siz nasıl yapıyorsunuz?
Seydakuzey Mom104 Yok kuzum reklamlara inanma satılsın diye öle yapılıyor bilinç altına öle yerleştiği için acımıycak düşüncesiyle yapıyosun ve beynin sana oyun oynuyor 😊🤷🏻♀️
Ahsen25 Cas inci agdanin aldm hevesle isiticiyla birlikte zor ya isit donuyo hemn tekrr isit en guzeli sir agda bnce ..acikcasi kuaforler gbi alabilecegimi sanmistm
zeyzey14 Mom104 ben platonik İsimli ağdayı kullanıyorum. Boncuk olanları da var uyuşana kadar biraz açıyor sonra kolay oluyor hemen kuruması ve kolay alması çok iyi ben 3 senedir kendim alıyorum bikini ve koltuk bölgemi ☺️
tosbigim11 Mom104 ben agis in olanı kullanıyorum daha önce de kalıp olanı kullanmıştım acıtıyor mu ? Evet ama bence sir ağda ona göre daha temiz alıyor 🤭