Avrupaligelin Kızlar herkes burda bir çözüm buluyor bana da çözüm bulun 🤕 kızım 8 de uyanıyor 9 10 gibi kahvaltı hazırlıyorum yok yemiyor ağzını kilitliyor ne yapsam nafile kırmızı balık bile denedim 🤢 sabaha karşı 5 gibi süt içmeye uyanıyor tekrar uyuyor tok diye yemiyor diyorum ama 5 saat olucak nerdeyse acıkmaz mu insan 🙄 zaten 10;30 11 gibi uyuyor mecbur uyumadan süt veriyorum. Tarhana aldım o kadar yok beğenmedi bu cocuk tarhana yumurta yiyemicek mi hiç 😪 şimdiden teşekkürler iyi seneler 🎊
Mervemerveesk Avrupaligelin benim oğlum gece mama içerse sabah kahvaltıda çok az yiyordu. 2de 3 te yese bile mamayı. Ben de vermiyorum artık o da aramıyor, sanırım acıkmıyormuş ben verdiğim için içiyormuş.
Vanilya Avrupaligelin Muzlu pankek yap canım içine yumurta koy. Ya da krep patates tostu gibi bişeyler yap. İçinde yumurtalı peynirli belki yer
Deletedmom8 Avrupaligelin sabah kalktığın da süt miktarını az tut 150cc falan içsin şimdi neler neler denemiş ve sonunda kahvaltıyı sevdirmiş biri olarak bunu dene derim 🎀 bana dua edeceksin inşallah 🙏 ve yerse lütfen bana dönüş yap 🌹 1 muz 1 haşlanmış yumurta sarısı 🥚 4-5 adet bebek bisküvisi 🍪 1 dilim peynir 🧀 1 tatlı kaşığı pekmez (isteğe göre) 60 cc mama veya 60 cc bebek bitki çayı bunların hepsini blenderdan geçir kaşık mama gibi oluyor ve kokusu da tadı da muhteşem ☺️ emin ol çok sevicek dene canım 💫
Avrupaligelin Sunay10 8kg oldu şu an 6 ay 20 günlüğüz bilmiyom işte nasıl acıkmaz ama sütü içiyor uyumadan önce 🤭
Sunay10 Avrupaligelin aynen uyumaz doyuyor demek ama sabahları yemesi lazım benim paşa en fazla 15 dk oyalanıp bekliyor başlıyor bağırmaya hemen jet hızı ile hemencecik yapıyorum inşallah seninde yer canım
Avrupaligelin Deletedmom8 yarın sabah denicem ama genelde bu şekil muzlu biskuvili şeyleri yiyor ama ben şu tek yada sade yedirmeğe taktım sanırım🤦🏻♀️ Yani tadını alsin hepsinin diye. Mamayı daha az vericem gece uyandığında görsün bakalım artık kahvaltıyı 🤭
Deletedmom8 Avrupaligelin 1 yaşına gelene kadar bu şekilde devam et sonra ayır canım daha kolay oluyor
Woody Avrupaligelin Karışım mı veriyorsunuz? Ben doyumluk olsun diye ugraşmıyorum acıkcası. Az tereyagında yumurta veya pankek, mucver vs yapıyorum. Onu yiyor. Arada da biraz avakado, peynir falan veriyorum
Avrupaligelin Woody işte karışım vermiyorum yumurta sarısı yanında lor yada labne veriyorum tek tek yemiyor 🤷🏻♀️ 3 gündür tarhana yaptım yemedi hiç kahvaltı sevmiyor kızım 😁 bende buna çözüm arıyorum işte 🙏🏻