Vhdeucr42 ben oğlumu 2,5 aylıkken evimize gelen doktora yaptırdık iyiki de yaptırmışım ama ilk gün bizim için felaketti idrarını yapamadı iğnenin ve fitilin etkisi 5 saat sonra geçti ilk idrarını yapamadı 7-8 saat baya zorlandı ilk idrardan sonra rahatladı ama fitille sabahı zor ettik canım sabah sargısını ılık suda çıkardık o zaman çok ağladı sonrası mutluluk şükür kırmızı gibi oluyor pipisinin orası sanki kanıyor gibi o 5-6 günde iyileşti dikişleri 1 ayda düştü bizim kesin yaptır canım bezli bebek çok iyi idrarı iyileştiriyor biz bez yapışmasın diye bezine vazelin sürdük pipinin değeceği yere yapışma falan olmadı şükür 🙏