Ne zamandır doktor kontrolüne gitmiyoruz en son kan testinde biraz kansızlık cıkmıstı şimdi düzeldi mi merak ediyorum yeniden doktordan randevu alayım mı aşı için gittiğimizde saglık ocagı yapar mı? Birde yaparsa bormal kan alıp öğleden sonra kı sonuc cıkıyor bi arkadasım hemen sonucu söylüyorlar bi alet gibi bişeyle baktı kanına demişti..