Oğlum 15 gündür çoklu besin alerjisi yüzünden mama yiyor eskisi gibi bana bakmıyor göz teması kurmuyor kucağımda sizler bu süreci nasıl atlattınız biberon verirken sürekli konuşuyorum seni çok seviyorum sen benim bir tane sin diyorum ancak tepkileri eskisi gibi değil