Hacer091120 Merhabalar arkadaşlar 2 aylık oğlumuzun idrar kültürü sonucunda klebsilla çıktı ateş vs hiçbir sıkıntımız yok bu durumla karşı karşıya gelen var mı acaba doktorlarınız ne önerdi ?