Kızlar 2 aydır diyetteyim süt ürünleri soya yumurta deniz ürünleri tüketmiyorum bebeğimin kakası düzelmişti mukus olmuyordu karnı fazla ağrımıyordu huzursızlanmıyordu ama bir aydır neredeyse çok fazla olmasa kakası tekrar mukuslu oldu köpüklü oldu kolunda ara ara bir şeyler çıkıp geçiyor boynunun altında da öyle Ve karnı çok ağrıyor farkındayım özellikle akşamları derin bir uykuya dalana kadar sürekli uyanıyor ağlıyor kucakta sakinleşip uyuyor birde sanki bu ara öksürüğü var gibi sürekli olmasa da belki ben evham yapıyorum ama bilmiyorum şimdiye kadar huzursuzluğun karın ağrısının geçmesi gerekmez miydi ?