9 aylik bebegim var be 19 haftalik gebeyim. Biraz plan yapayim dedim simdilik oglum yatak odamda yerde uyuyor. Besigi vardi portatif besik kucuk geldigi icin yere yatak yaptim rahatta ediyor. 1 tane bos odam var bebegimin dogmasina yakin ogluma oda yapayim diyorum hemen yatak odamin karsisi zaten.Dogacak bebegimede elektrkli anakucagi alayim diyorum sizce nasil fikir