Beyza_yzk Merhaba anneler bebeğim 14 günlük ağzında pamukçuk olmuş ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz?
Epifenomen-gkc Beyza_yzk karbonatlı suyla silin eğer ilerlemeye devam ederse doktor mikostatin yazar. bizim karbonatlı suyla sildiğimde ilerlemeye devam etti. Mikostatinle 3 günde bitti
mom1236 Beyza_yzk Benim bebeğimde de olmuştu mikostatin kullandım bir süre geçti 🙏 Doktorumuza pekmezi sormuştum çok az sürebilirsin demişti. Siz doktorunuza danışın yine de
Mommyishome Beyza_yzk her gün bi çay kaşığı karbonatı bi bardak kaynatılmış ılıtılmış suda eritin. Gazlı bezi o suya batırıp ağzının içini silin. Kazır gibi değil ama nazikçe.
Gulcanasil Beyza_yzk karbonatlı su ile temiz bi tülbent yada bezle silin doktorum bu şekilde öneride bulundu. Çok ilerlemeden temizleyin yoksa bebeğin iştahı azalır yediği tat vermez acı tat verir.
Beyza_yzk Merve5555 Bunu ilk defa duydum şimdi karbonatlı suyla siliyorum geçmezse onu da denerim teşekkür ederim canım 😘
Beyza_yzk mom1236 Karbonatlı suyla siliyorum geçmezse onlarla artık doktora götürürüm bende teşekkür ederim canım
Aysegul3506 Mikostatin de bitirmedi karadut özü damlattım emziğine her gün öyle emdi günde 1-2 kere. Geçti o hafta içinde
Deletedmom5284 karbonatlı su ile temizleyecektim ama doktor önermedi bir ilac verdi ağzının icine sürüyosun onunla 2 günde geçti
Mommyishome Beyza_yzk hemen etki etmeyebilir birkaç hafta deneyin kullanırken artmazsa. Hemen pes etmeyin. Eğer artarsa bu uygulamayı yaparken o zaman damlalar var onlardan alabilirsiniz. Ama doktorunuza sorun mutlaka
Beyza_yzk Mommyishome Tamam canım teşekkür ederim şimdilik gözlemlediğim azalıyor gibi ama inşallah artmaz 😘