esraskrdn inşallah geçer hemen bizim de🙏🏻
zeyzey14 yoo bizimki çok büyük değil, hatta biz farketmedik sarılık için gittiğimizde doktor farketti bi hafiflik şişlik var diye sonradan bize söyledi, korktum ama çok şükür çok kötü bişey değilmiş🙏🏻
RuzgarMommys benim doğumum toplamda 4 saat falan sürdü canım kolaydı ağrısızdı epidural yaptırdım, izledim başından sonuna kadar vakum kullanılmadı yani, ben yanlış ıkındım başta bebeğim kanalda fazla kaldı, kanalda çok kalınca bu oluşuyormuş, masaj için bişey denmedi bize ama genelde ben dokunmamaya çalışıyorum🙏🏻