Didoo0408 eğer ağrı ve şişlik varsa göğüsünüzde süt kanallarınız iltahaplanmış olabilir yani mastit bende geçirdim sıcak kesinlikle uygulamayın ihtahabı yayar soğuk kompres yapın mavi jeller oluyor yada elinizde mevcutsa lahana yaprağını dondurun ve düzenli aralıklarla koyun ve bol bol emzirin şimdiden geçmiş olsun