Biberon kullanıldıgında istemio ben onu yasadım diğer sebebide gaz doktorum emdiğinde gaz oldugu canı yandıgı için emmek istemiyor canı yanıcak tekrar die uyutarak emzirdim hep bizde 2.5 aylıgız onu asmıstık şimdi ise be beni ne biberonu almıyor sadece uyurken alıyor