Manyakcadl idrar yolu enfeksiyonu olduğunu çişini yaparken şiddetli bir şekilde ağlamasıyla anlayabilirsiniz.başlangıç seviyesinde bile çok ağrılı ve acılı oluyor çünkü.Ben de bebekliğimden beri düzenli olarak yaşadığım için çok iyi biliyorum.Bu lekeler için ben de götürmüştüm oğlumu ve beslenme eksikliğinden demişti doktorumuz.yeterli besin veya sıvı almaması bu şekilde pembe lekelere sebep oluyormuş.Korkmayın ara ara olacaktır bu şekilde