Ya kızlar bir akıl verin her gece olmasa da iki gecede bir bebeğim ıslak uyanıyor. Resmen yandan çiş kaçırıyor prima. 9 kilo 5 beden kullanıyorum. Boyu uzun bebeğimin 4 numara lastik izi yapıyor. Ben mi bağlayamıyorum bu bezi acaba? Gece çok fazla süt içiyor. 2-3 saatte bir 150ml süt veriyorum. (Sağarak verdiğim için miktarı biliyorum) gece de sık sık değiştiriyorum altını ama acayip doluyor bezi. 8 aylık. Gece beslenmesini mi kessen acaba? Altını alırken bazen açmıyor bacaklarını uyurken de inat benimki öyle zar zor bağlıyorum ondan mı acaba? Kafamda deli sorular. Kilot beze mi geçsem daha kolay değiştiririm altını. Pişik yapar diye de korkuyorum. Alerjik bebek zaten cilt problemi hiç bitmiyor.