Kızlar bebeğimde anne karnında oluşan bir eklem sorunu var ayağında, bir ayağını tam açıyor birini tam açamıyor, tam bilmiyoruz yine ortopediye yönlendirdi doktorum, biraz soruşturduk yeni doğan olduğu için bi kaç egzersiz veriyorlarmış henüz kemikleri tam sertleşmediği için zamanla düzeliyormuş, böyle bi durum yaşayan var mı? Veya bilgisi olan?