Gokcen_26 Cok karars kaldik kimi bestrin kimi sidefer dyor kimi vegaferon kimj ferrum. Bagirsak duzenini bozsun istemiym . Bazilari kabizlik yapıyormuş . 4 aylik kizm
Minikprenseselo Gokcen_26 en iyusi hangisi bilmyrm ama bn 5 ay sidefer kullandm hergngi br sknti yasamadm kizim cok secerekte icti
Momyfat93 Gokcen_26 bizde 14 ayımıza kadar sidefer kullandık. Doktorumuzu değiştirdik kansızlık olduğu için ferrum verdi . Ama çok zor içiyor bu 3. Gün tadını hiç sevmedi 😔
sarccassi Gokcen_26 bizim de şiddetli kabızlığımız vardı o nedenle doktorumuz 6. Ayda ferromixin başlattı mini olan değil ama
sarccassi Gokcen_26 kullanmadan önce kabızlığımız vardı. Doktorumuz geç başlattı o nedenle. Ferromixin kabızlık yapmadı çok şükür
Prensesimm2507 Gokcen_26 ah o vegaferon bizi mahvetti kabızlık tan doktor şimdi ferrum yazdı onu kullanmaya korkuyorum kabızlık yapacak diye