Bunu başaran nasıl başarıyor? Plaket yaptıracağım hepsine. 2 ayı geçti. Birden kesemiyorum üzülüyorum diye kademeli bıraktırayım dedim asla azaltmıyor. 2 gündür yeni doğum yapmışım gibi meme ucum yara oldu. Ağzında bastıra bastıra emiyor. Aşır aşırı aşırı canım acıyor ya. En sevdiği şeyi birden elinden almak, tiksindirmek istemiyorum ama böyle de azaltmıyor bile. 23 aylık şuan. Keşke daha önce başlayasaymışım. Aklı da eriyor kandıramıyorum artık. Şu meme bıraktırma olayımdan ne çektin be happykids……. memişim emceeeemm diyor başka bir şey demiyor çocuk🥸