1aylik bebegim var yeni dogdugunda 1numara kullandim 2paket kadar son 10gundurde 2numaraya gecmistim ama kakasini yapar yapmaz ya kenar lastiklere doluyor yada direk sırtına çıkıyor sizce 3numaraya geçmelimiyim bezmi dar geliyor yoksa ben baglamasınımı yapamıyorum 🤷🏻♀️ 1aylık bebeği olan anneler kaç numarankullanıyorsunuz