Aszhra1212 benim oğlumda da varmış. Aslında doğduğunda ilk muayenesinde belli olurmuş ama bizim 6 aylık falandı doktor söylediğinde. Bir kaç doktora götürdük kimisi aksatmadan EKG çektirin dedi kimi doktor pandemi de gitmeyin 1 yaşını geçsin falan dediler. Biz korktuk hemen çektirdik EKG. Sorun yok ama 6ay sonra tekrar çekilsin dedi doktor. Kasım ayında tekrar gittik çektirmeye bir önceki sonuç temiz tekrar çektirmeye gerek yok dedi doktor. Genel fizik muayenesi güzel dedi. Emerken nefes almada zorlanıyor mu dedi yada en ufak bir çarpmada morluk oluyo mu dedi. Ağlarken morsrıyo mu diye falan sordu. Çok şükür hiç sorunumuz yok. Zaten Kasım ayında gittiğimizde muayene etti üfürüm duyulmadı. Büyüdükçe göğüs kafesi kalınlaşır ve geçer demişti doktor. İnşallah önemli bişey değildir sizinki de.