17062019 Kizlar oglum 18 aylik.ama ben cerez yani fistik kaju badem falan veremiyorum korkuyorum.verenler var cevremde.ama oglumun daha 6 disi var arka disleri cikmadi.gec cikiyor disleri.olsun ön disleriyle yer diyorlar da veremedim.siz veriyomusunuz?fazla mi panigim bilmiyorum.ilk oglumda hic boyle degildim.yaşa girdikce sanirim degisiyorum
Mom9 17062019 valla 10tane dişi var şuanda ama yinede veremiyorum hep toz şeklinde ekliyorum yiceklerine 2yaşına doğru yer acelesi yok bence. Şuan 16aylık
tamamtamam 17062019 17 aylık oğlum 16 tane dişi var ama hiç vermedim kuruyemiş uzun süre vermeyide düşünmüyorum ne olur ne olmaz
Baliminannesi 17062019 18 aylık 16 dişi var ben veriyorum mesela Antep fıstığı badem falan bunları tüm veriyorum ama bizim azı dişlerimiz falan var bide ek gıda başlangıcından beri püre yemedi hep lokma şeklinde yediği için çiğneme refleksi güçlü diye düşünüyorum
Fatosveaselbebek 17062019 merhaba ben burda o zaman 16 aylıktı kızımı kaju veriyorum sizde veriyormuşsunuz diye post açmıştım lincci tayfa gene geldi ayy verme çocuğa bisey olur aaaa yapma etme dedi suan kızım 19 aylık her gün yer kaju cam fıstığı çok şükür da bisey olmadı yanındayken veriyorum küçük küçük çokta güzel yiyor mahsalalh benim ablam oğlana şeker bile vermezdi çocuk bilmediği için 5 yasında o emme küçük sekerler bilmediği için boguluyordu çok korkmuştuk 😁yaninizdayken yavaş yavaş başlayın ben verdim
17062019 Baliminannesi bende hic pure vermedim ek gidaya basladigindan beri.puturlu gidalari ve lokmalari yiyor coktandir.ama işte kuruyemiş olunca tirsiyorum.bizim komsu bebe aspirininden bogulmustu.sanirim onun etkisinden dolayi boyleyim.
Mommysharkdoodoodoodoo 12 aylıktan beri ceviz fındık badem kaju veriyorum ama veriliş şekli önemli hepsini ikiye üçe bölerek veriyorum ön dişleriyle küçük küçük ısırarak yiyor. Çiğneme refleksi iyi değil 16 diş olmasına rağmen ama yine de yiyor (ben bazı şeyleri hala püre yapıp yediriyorum bu yüzden refleksi iyi değil dedim)
17062019 Mommysharkdoodoodoodoo ben hiç pure vermedim ama yinede korkuyorum.biskuviyi veriyorum eline ama kuruyemis beni korkutuyor.az once ceviz verdim kucuk kucuk geri cikardi
17062019 Fatosveaselbebek cevizi kucuk kucuk vermeye basladim bende.ama agzinda geveleyip cikardi az once😂
Ygll 17062019 dün ceviz kırıyordum tabş benşm oğlan aldı hemen ağzına soktu almadım elinden takip ettim çok az ısırdı cevizi yedi. Yani 4 te birini anca yedi. Çiğ badem de aldı eline ısırdı dün ama onu yiyemedi çıkardı hemen. 8 tane dişi var oğlumun bu arada. Korkuyorum bende öyle eline verip arkamı dönemem daha. Sanki birazdaha büyümesi lazım
Fatosveaselbebek 17062019 her kuruyemişi deneyin mesela benim kızım badem ve fındık yemez onun harici kaju ceviz normal fıstık snr antep fıstığını çok seviyor hepsini deneyim belki bi faydası varım leblebi sevicek ben hiç vermedim de bütün hepsini deneyin tabi küçük küçük verin bide gozunizin önünde olsun simdi diyorum bogazina aman kaçar diye bugün bizde ne oldu çikolata torku markasının çikolatasını ağzına aldı birden ağlamaya başladı çikolata ağzında gırtlağına kadar gittii geri geldi hemen egdim sırtına vurdum çıkmazsa ne yapacağımı biliyorum da hemen egdim ilk bi ilk yardım biliyorum bende eşimde aniden oldu uzun kocaman çikolata yaptı bunu ben hep kiima bisey vericeksem gözümün önünde veririm daha küçükler ama aman bisey olucak diye korka korka da biseylerden mahrum bırakmam dikkatli bi şekilde herseyi yesinler tabi cips kola olmaz asla
Mommysharkdoodoodoodoo 17062019 çıkarır tekrar yer siz minicik minicik bölüp verin önce ben öyle yaptım ilk başlarda
Mom104 17062019 8 dişiyle Fındık, fıstık, Antep fıstığı, kaju, ceviz, badem kısacası ne verirsem çıtır çıtır yiyiyor 🥰
17062019 Mom104 Ya benim oglum da yer ama ben korkumdan vermiyorum.herzaman yer yer bidefa bogazinda kalirsa panik atagim var o an mudahale de edemem
nazli_19 17062019 elinle bi kaç parçaya bölüp verebilirsin ceviz falan hiç vermedin mi korkma bence alışsın yemeye
17062019 nazli_19 Yani hic vermedim bugune kadar korkumdan.cevizi verdim bitek onu da pek sevmiyor yani agznda geveleyip cikariyor
Sssebnem87 15 ayliğiz.2 aydirnceviz badem findik yiyoruz.sadece 6 disimiz var.kucuk parcalara bolup veriyorum kendi cigneye cigneye yiyor guzelce.ceviz daha yagli oldugu icin yemesi dah kolay.