Asyoskom- Merhaba 5,5 ay oldu doğum yapalı en son 19 kasım da regl oldum yani 4 ay sonra bu ay yine olmadım bu karışıklık normal midir ? Son adet günüm-19 kasımın üstünden 43 gün gecti.