Fethiiye bizimkinde öyleydi canım. 2 aylık olana kadar sadece 3 kez yıkanabildi. Gittiğimiz Hastane özel oda veriyordu alçısı açılınca yukarı çıkıp odada yıkıyorduk sonra tekrar alçıya alınıyordu. Son alçı 3 hafta kaldı bacağında
Ikicocukanasiyioldum arkadaşın dediği gibi poşet geçirip yıkadık 🤗 şimdi 2 günde bir yıkıyoruz, suyu inanılmaz seviyor. Yaşadıklarının yanında su ona hediye gibi İnan ❤️🌸 seninkinin de seveceğine Emin’im