Selam kızlar,
Bebem 4,5 aylık oldu. Her öğünde tek meme besleniyor. sadece anne sütü. bazen 2 bazen 3 saatte bir emziriyorum. gece de 2-3 kere emmeye kalkıyo. 7 kilo şuanda. ilk 2 ay çok hızlı kilo almıştı ama ondan sonra çok yavaşladı. hareketlendiğinden mi yoksa beslenmesinden mi anlamadım. anne sütü varken mama da vermek istemiyorum açıkcası. sizce aç mı kalıyo bebeğim?