Mine115 yani cok ugrasiyorum ama benim de elimden bir sey gelmiyor. evet cok yanlis biliyorum. ama sirtim yaniyor tasimaktan artik. oyun oynuyoruz hareketli kitaplarla oynuyoruz ama bir sure sonra sıkılıyor, zaten 24 saat evdeyiz. baska carem kalmiyor benim de. ben de ne yapacağımı şaşırdım. 😔 bir yasinda bebegim bu arada