Meli ayyy daha minnoşşş. Bende 40lıyken yapışık geziyordum. Normal canım şimdi adapte olmaya çalışıyor hemde. Etrafta ilk defa bişeyler görüyor korkuyor sana, memeye yapışıyor kendini güvendedw hissediyor aynı zamanda. Hiç kucağına alma alışır diyenleri dinleme. Daha bebekler 3 ayına kadar hiçbir huyu alışkanlık haline getirmiyorlar merak etme. Beraber bile uyu