Aç olsa aglar huzursuz olur. Oyle bir sorun yoksa 1 kere yapmasi ac oldugu anlamına gelmez ki. Cok kaka yapmasi da bebege mama ya da sut yaramıyor demek. Kilo yapmadan dışarı atıyor yani onu demek istedim. Gunde 1 kere yapmasi kotu birsey değil. Yakin zamanda aşıya gideceksin zaten kilosundan anlarsın. Bence düzene girmiş kilo almaya başlamış bebegin. Duzeni bozma aynen devam et