Sibell677 Hazalperi hem uygun hem guzel 3 aylık suana kadar tasirma felan pisik yapmadı. Islak mendili de guzel
Seliminannesiii Hazalperi gece 1 kere bağladım onda sizdirinca gunduzleri bagliyorum artik bez fena degil ama cildi pek kuru birakmiyor gibi o yüzden biraz sık degistiriyorum ama pişik vs yapmadı
Hazalperi Sibell677 xrtalafx Pasaannesi07 poposu kuru kalıyor mu acaba normal de molfix pure soft kullanıyorum da çok güzel bir bez ama baby turco daha hesaplı geldi
3children1mom Sibell677 bezi ni değil de ıslak mendilini kullandım 3 lü paket 7 tl ydi denemek için aldik ama pişik den cok yara yaptı sleepy kullanıyordum genelde🤔 büyük kızımda da yaptı aynı şekilde
Sibell677 Hazalperi valla hic bir sıkıntı yazamadık. İstersen 20 liralık İcin de 15 adet felan cikiyo alın bi deneyin memnun kalırsanız devam edersiniz
Pasaannesi07 Hazalperi Şöyle soyliyim her bebekte farklı oluyor kimisinde sizdirr kimisinde sızdırmaz bn akşam bağlıyorum mesela sabaha kadar ole duruyor bebeğim kuru kalıyor alti
Sibell677 3children1mom ıslak mendili no yeni sipariş verdim aslında arkadasım d kullanıyor o guzel dediği İcin guzel dedim. Bide onun bebeği cok kaka felan yapıyor. O sikinti yazamadığı İcin sıkıntı olmaz diye dusundum bende 😃
3children1mom Sibell677 valla cilt tipi değişkenlik gösteriyor demek ki benim 29 aylık kızım ve 2 bucuk aylık kızım bildiğin yara oldu ılık suyla gidip gelip yıkıyorum şimdi geçsin die