Rames06 sütünüz varken, herhangi bir sağlık gerekçesi yokken ve bebeğiniz memeyi tutuyorken mama vermek bence gereksiz, gene herkesin kendi tercihi ama biberona alışıp emmek istemezse pişman olursunuz. 6-8 defa çişli bez alıyorsanız doyuyordur. kayınvalidenizde mi emiyormuş sizi nereden biliyormuş sütünüzün az olduğunu, yüzüne sıkın sütünüzü emzirirken bi daha ağzını açamaz 😂