Hanımlar oğlum 22 aylık ve hala emziriyorum. Ama okadar sıkıldım ki her dakika içmek istiyo ve istediği an nerde olursam olayım vermediğimde krize giriyo. Sizler nasıl bıraktırdınız ne zaman bıraktırdınız bana akıl verin. İki yaşa kadar emziririm tamam ama en azından şimdiden fikirleri kafamda not ediyim .