Yigitoglum_2 arzum okka minio pro var bende memnunum. Bu makineyi alana kadar çok fazla cezve şeklinde makine kullandım denedim (fakir,King,arzum,korkmaz,kahve dünyası, Sinbo,kiwi) içlerinde en beğendiğim kahve dünyasından aldığım oldu. İcide dışıda çelik. Çok da iyi kahve yapıyor. Hala varmıdır bilmiyorum ben alalı oluyor baya. Diğer makinalar gibi değil sağlam da senelerdir kullanıyorum.