Merhaba vahinismus tedavisi sonrası hamile kaldım sezaryen doğum yaptım ve şimdi 23 günlük oğlum. Basur olmuşum bi şişlik var birkaç gündür cok kabızdım cok agrılıyfı ve biraz da kanama oldu ama ben doktorumun önerdiği kremi popoma süremiyorum eşim sürmek istiyor o süreceği zaman da kasılıyorum çekiliyorum ne yapabilirim 😐 o kremi de sürmem gerekiyor biliyorum ama istemsiz oluyo