Sevda58zeynep söylediğim gibi ben eğitime başlarken gece beslemesini kesebilirdim artık 11.5 aylık olduğu için ama ben kıyamadığımdan kesmedim rüya öğünü falanda yapmadım ne zaman uyanırsa ilk o zaman emzirdim ama diğer uyanmalarında hiç emzirmeden yanında durarak geri uyumasını bekledim bu çok sabır gerektiren birşeydi. Şimdi ise hala kesmediğim için beslenmeyi ve belli bi kuralda koymadığım için gece de 1 kez kesin uyanıyor ama genellikle 2.30 oluyor bu saat emzirip yatağına koyuyorum bir daha ya uyanmıyor ya da en fazla 2-3 kez uyanıyor ama söylediğim gibi artık yatağımdan kalkmıyorum mızmızlanmasında geri uykuya dalıyor 2-3 dk içerisinde. Yani elbette uyanabilir benim bebeğim şu an atak haftası, diş çıkarıyor ve yürümeye başladığı için geceleri uyanabiliyor.