Dk72 biz de aynı durumdayiz . 40 günlük olduk, emerken inanılmaz hava yutuyor sürekli cuk cuk ve hava sesleri. sabah 8 e kadar gazdan kıvranıyor kucaktan inmiyor her gaz cikarisimda kusuyor yavrum. Emzirme zamanı gelince ben de ne yapacağımı sasiriyorum kısır bir döngü dür gidiyor. Sizinkinin geçmesine çok sevindim inşallah biz de iyilesiriz