Momn öğün içim erken daha 7 ay bitiyordu 1 öğün arada yiyorduk. 8. Ayda 2 öğüne geçmeye çalıştık. Ama her gün değil tabi ona göre yol izledim tam anlamıyla öğüne geçme 10. Ayda düzenli oldu gibi. Şimdi 1 yaşındayız 3 öğün 2 ara öğün oluyor hastalık zamanlarında atak zamanlarında diş döneminde red ediyor tabi.