Aysglkizilcan Hanımlar e bebekten bu marka bebek arabasını alan kullanan var mı? Bizim tekerlek kırıldı ve olmuyor falan. bu durumu yaşayan var mı bi bilgi alayım çünkü çok sinirlerim bozuldu…..
Gamzeburkan Aysglkizilcan bizde kullanıyoruz baby plus canyon 6aydir hiçbir sorun yaşamadık memnunumda.
Mom34743 Aysglkizilcan bizde kullanıyoruz. Çok memnundum ama fazla bindiremedim şehir değişikliğinden dolayı. Ama çok güzel bı bebek arabası
Aysglkizilcan ilahiyatci_Mom ben de çok beğendim zaten memnundum da ama kırıldı. Ben mağazadan değil bi tanıdığımdan almıştım. Uzun süre kullandım ama kırılınca kullanamıyoruz. Yaşayan varsa ne yaptı diye merak ettim.