Kızlar her annede olduugu gibi bende bebeğime kan verdirmekten korkuyorum acitirlar,çok ağlar vs 😌 tabi onun sağlığı için ama anne yüreği işte😇 kan verdiripte bebeği ağlamayan sakin atlatan var mı bu durumu ? Bu arada bebeğimin sağlık durumu iyi sadece sağlık ocağı istedi diye yaptiricam