Bebelac ar kullandım ben sadece 3 gun verebildim cocuguma asırı karın agrisi yaptı rahatsız etti. Biz aptamil ar kullaniyorduk ama bu yılbasında zam durumundan dolayı uretimi durduruldu ve Turkiyenin hic bir yerinde bulamadık doktorumuz bebelac ar deneyin dedi denemez olsaydık karın agrisi ishal cok kotuydu 2.5 gunun sonunda cope attım mamayı .. Aptamil ar yi bekliyorum o cikana kadar da aptamil 1 veriyoruz