Asliiiiiiiiii benimkide aynı , bıraksam akşama kadar memede acaba sütü çekemiyor mu , yutkunma sesi çok net değil , elimle biberonu sıkınca 30 cc anca çıkıyor süt ama bebek emince akıyor gibi sütüm mü az yoksa elle sıkıyorum diye mi gelmiyordur kafayı yicem ya, bizde 15 günlüğüz kimsede yok soracak delirecek gibiyim , doktor 3 saatte bir 30 cc mama ver dedi alırsa ama nekadar verirsen ver alıyor oyüzden mama vermekte istemiyorum