Zeynada Arkadaşlar,piyasada bulunan alerji mamalarının hepsini denedim bebeğim yemiyor koku ve tadından .vanilya şurubu kullandım ama yine fayda etmedi.başka çözümü olan var mı? İ
BEYZANUR2020 Zeynada dediğin gibi kokusu çok kötü birde biz zaten hiç biberon tutmamistik bir kaç gün siringayla verdim kustu çok fazla bende bıraktım beş aylık oldu beni emiyor bir ay sonra da çorba meyve fakan takikacagiz inşallah çok kafana takma etmiyorsa ne yapalım ben çok taktım hele de bir ayda 200gram aldığını öğrenince ama sonra dedim ki canı sağlam olsun da inşallah iyi olur
Zeynada BEYZANUR2020 kilosu geriden geliyor 3,5aylıgız ,haftada 50-100gram arası gidiyoruz biraz takmaya basladım,az mama yese bir nebze toparlanacagız.biberonla besleniyoruz sadece.reflü de vardı emmeyi bıraktı beni
Cherryblossom Zeynada rende yapınca taneleri biberona karısıyor tıkıyor agzını. rende yapıp süzebilirsiniz