Kızlar 5,5 aylık bebeğim 2 gündür aşırı derecede cığırıp duruyor.ateşi bişeyi yok ama bu çığırma nedir?durduk yere oynarken cığlık sinirlenince cığlık.sesini keşfediyor desem ağlayıncada cığırıyor sakinken de.ara ara yapıyor anlamdm nedir?sizde bu durum var mı?ya da tecrübeli anneler yazabilir mi