1mom1baby Aranızda şikayetçi olan var mı oscarbebekmagdurlari sayfası bankada harcama itirazindan bahsetmişti eşim gitti konuştu banka sadece sizin yapmadığınız bi harcama hakkında itiraz edebilirsiniz demis. Direk dava açalım dedik avukatla görüştü tüketici haklarına gidin demiş. Mağdurlar sayfasında suç duyurusu dilekçesi var hiç bişey anlamadım
Yusufum dphnln kızlar e bebek joker cıvıl bundan gayrı hiçbir siteye güvenmeyin bir de kirmizibeyazeczane