Merhabalar 70 günlük bebeğim var ilk 10 günlükken yüzünde yenidoğan sivilceleri çıktı doktora gittiğimizde alerjiyi de değerlendirelim takipte ol dedi ben 30-35 günlükken süt ürünlerini susamı ve kuruyemişi yemeyi bıraktım bebeğim düzene girdi hiçbir sıkıntı kalmadı sütümün kalitesi için şimdi süt ürünlerini denemek istedim ve üç gündür uykuya dalamama ve bağırsaklarından gurultu geliyor bunun dışında başka hiçbir sıkıntımız yok bıraksam mı devam mı etsem yardımcı olursanız sevinirim