Merhaba anneler, bebeğim 50 günlük ,henüz 3 günlükken gaz damlasına başladık . Hep de açık yeşil kaka yapıyordu. Formdan okuduğum yeşil kakanın pek de iyi olmadığı . Kontrole 10 gün var. Acaba bu ilacı kullanan annelerin bebeklerinde de durum böyle miydi ?