ftmm Bebeğim normal olarak kahvaltı ara öğün çorbalar vermeye başladım 2 3 aydır bu 2 3 gündür yemek istemiyor dişte görünürde yok napıcam bilemiyorum neden böyle oldu bu durumu yaşayan var mı