nnnurcann bizimde 4 ay aşımız geç yapıldı sanmıyorum canım onlar aşıyı yapmak zorundalar ceza alıyorlar yapmadiklarinda gerçekten bitmiştir aşı da belli günlerde geliyo diye biliyorum sen ara sor yine hâlâ aramadiniz ama aşımızin günü geçti ne zaman yapılacak diye sor