Elisa_mmm Çarpık dişlerime bütün olarak zirkon kaplama oldu 2 ay oldu yaptıralı dün düştü gittim yapıştırdılar bugün yine çıkacak gbi hissediyorum oynuyo çünkü. Şikayet ettim umursamıyolar ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz lütfennnnn 😟