dunyaninenguzelkokusu 9 aylık olduk ama hala desteksiz oturmak istemiyor. Mama sandalyesinde yada kucakta çok iyi kendi başına bırakıyım diyorum hemen kendini otururken yatma pozisyonuna getiriyor tembel mi benim kızım nasıl alışabilir
Mom9 dunyaninenguzelkokusu yani tembellik ilgili olduğunu sanmıyorum refleks olarak artık oturuyo olması lazım. Desteksiz oturduğunda devriliyor mu
madambovary dunyaninenguzelkokusu tembellik değil de desteksiz oturmaya alışık değil gibi. Normalde oturuyor olması lazım tabii. Sert zemine oturtun altını yumuşak bir şeyle desteklemeyin. Yanına yöresine de bir şey koymadan deneyin eğer hala koyuyorsanız onlara güvenip yatış pozisyonu alıyor olabilir. Ama dikkat edin yanında olun birden atmasın kendini kafasını vurmasın.