Yasmin47 5ay 8 günlük oğlumun testsleri ara sıra şişip iniyor ve testisin kök kısmı hafif koyu kahve olmus sanki başına gelen var mı böyle bir sey:(
Hsrt54 Yasmin47 benim oglumunda öyle oluyodu salı günü rutin kontrole gittigimde su fıtıgı olduğunu söyledi doktorumuz ama önemli bisey olmadigini sadece yasina girene kadar sünnet olmaması gerektigini söyledi. Yaşına kadar geçermiş gecmezse ufak bi operasyon dedi.
Biranne91 Yasmin47 şu fıtığı olabilir. Bir çocuk cerrahına götürün isterseniz. Benim bebeğimde var ve doktor kontrol et şişmesin demişti
Emine_1245 Canım ara ara öyle olabilir benim oğlum da da oluyor . Hiç anormal bir durumdur diye düşünmemiştim
Yasmin47 Emine_1245 bende yeni. Farkettim canm sende de kök kısmında hafif koyuluk var mı şişerken beyazlıyor insallah bir sey degıldır
ataninannesii Hsrt54 ya benim oğlumda da oluyor son zamanlrda dikkatimi cekti ama henuz doktora gitmemiştik. doktorumuz mutlaka sunnet ettirmemizi istemişti öncesinde iyi ki yaptirmamisiz ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hsrt54 Yasmin47 neyden kaynaklandigi ile ilgili bisey söylenedi muayne ederken farketti aslinda doktora gitmeden bende babasina soruyodum bu niye şiş diye olur öyle diyodu bazende inik oluyodu allahtan doktorumuz farketti
Biranne91 Yasmin47 dikkat derken. Bak sişiyormu demek istedim tabiki bizim elimizden gelen bir şey yok biz sadece gözlemci olabiliyoruz
Muhammedensar Kızlar benım de bebeğimin oluyor beyazlık olmuyor fajat sankı içinde yumurta var gibi şişiyor o şekilde hareket ediyor sanki içinde yuvarlak bişey bu fıtık mı oluyor muş
Betumut Biranne91 tekrar bakıldı bize kontrol e gittik ultrason çektirdik yağ dokusu diyor sizlerinde mi oyle
Hsrt54 ataninannesii bi kontrol ettirmeden sünnet yaptırmayın o zaman allah korusun. Bizimkine bakinca hemen 1 yasina kdr sünnet ettirmeyin dedi su fıtığı var dedi ilerdede sorun yaşarsınız dedi. Ama 1 yasina kadar geçebilirde dedi
Biranne91 Betumut su fıtığı dedi başka bir şey demedi. Birde 1 yaşında kontrolü var. Eğer ameliyat gerekirse yapacaklarmış