Bebeğim 1 ay 15 günlük yaklaşık 4 gündür emzirirken ağlayıp duruyor, emmek istiyor ama emzirirken birden ağlamaya başlıyor kendini geri çekiyor ,sebebini bir türlü anlayamadım, benimle aynı durumu yaşayan varmı yada tecrübeli anneler bu konuda bi fikri olan varmı bana yardım edin lutfen